Трансформаційні зрушення у суспільстві, розбудова держави актуалізували завдання демократизації та гуманізації школи.
У державній національній програмі «Освіта» - Україна ХХІ століття» ідеться про те, що існуюча в Україні система освіти перебуває в кризовому стані, не в повній мірі задовольняє потреби учнів та батьків.
Кожен батько хоче вибрати найкращий освітній заклад і згодом не розчаруватися у своєму виборі. З іншого боку, кожен директор та його педагогічний колектив мріють, щоб їх школа виокремлювалася з-поміж інших, викликала бажання влаштуватися на роботу або навчатися саме в ній.
Формування іміджу є першим кроком для побудови
сучасної школи. Ініціатива закладу мати свій особистісний образ, власне обличчя – запорука в успішності даного проекту. З поняттям іміджу тісно пов’язана також репутація школи, яка утримується в масовій свідомості
тривалий час. Добра репутація є результатом процесу побудови стійкого іміджу.
Формування іміджу – це процес, під час якого створюється певний спланований образ на основі наявних
можливостей і ресурсів.
|