Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання
числа 1.
Вимірювання довжини відрізків.
Повторення складу чисел. Складання
виразів за малюнком.
Мета:
формувати навички додавання й
віднімання1; учити розв’язувати
приклади на додавання й віднімання;
розвивати логічне мислення;
виховувати самостійність.
Обладнання:
дидактичний матеріал, предметні малюнки
Тип уроку:
урок формування вмінь і навичок (за В.О.Онищуком)
Хід
кроку
І Організація
класу
ІІ Активізація
опорних знань і практичного досвіду учнів
1. Повторення
таблиць додавання і віднімання 1
Гра «Допоможи
Зайчику»
Зайчик гірко
плаче, тому що він заблукав і не може знайти дорогу додому. Давайте йому
допоможемо. Нам для цього потрібно розв’язати віршовані задачі.
Горобець і три синиці
їли зерна в
годівниці.
Одна пташка вже
наїлась,
Скільки там ще
залишилось?
До обіду дід Тарас
Дев’ять кіз у лузі
пас,
А одна побігла в ліс.
Скільки біля діда
кіз?
Шість єнотів на
узліссі
Грілися, дрімали.
Ще один прибіг до
них.
Скільки разом стало?
На траві коти сиділи:
Чорний, два руді і
білий.
Сірий ще прийшов до
них.
Порахуйте, скільки
всіх.
ІІІ Мотивація вмінь
учнів
ІV Повідомлення теми, мети та завдань уроку
Сьогодні на уроці ми
будемо розв’язувати приклади та задачі, використовуючи таблиці додавання і
віднімання 1.
V Вивчення нового матеріалу
1. Первинне
застосування знань
а) задача 1
(підручник ст. 54)
б) Гра «Яку казку
читає кожне звірятко?»
6-1-1=4 Білочка читає казку «Троє поросят»
4+2=6 Зайчик читає казку «Вінні Пух та друзі»
1+3+1=5 Котик читає казку Буратіно»
5-1-1=3 Собачка читає казку «Царівна-жаба»
2. Формування навичок
у стандартних ситуаціях
а) розв’язування прикладів
завдання 4 (підручник ст.54)
б) робота в зошиті з друкованою
основою
Завдання 1 ст.39
Обчислювання прикладів за
малюнками.
Завдання 2 ст.39
3. Творчі вправи
а) складання виразів на
знаходження суми і 2 виразів на віднімання за малюнком
б) складання і обчислення виразів
за числовою шкалою
завдання 4 (зошит з друкованою
основою ст.39)
в) складання і розв’язування
задач на вказані дії
-
VІ Підведення підсумків уроку
Зовсім не важка таблиця,
Вивчили ми одиницю. |