Тема. Усне додавання виду 76 + 4. Розв’язування задач на дві дії.
Мета: ознайомити учнів з усним додаванням виду 76 + 4; формувати вміння розв’язувати задачі на дві дії, творчо працювати над задачею; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати; виховувати акуратність, розуміння необхідності економного витрачання часу.
Тип уроку: урок формування вмінь і навичок (за В. Онищуком)
Обладнання:
Хід уроку
І Організація класу
Всі сідайте тихо, діти.
Домовляймось – не шуміти,
Руку гарно піднімати,
Чітко, влад відповідати,
На уроці не дрімати,
А знання мерщій хапати,
Щоб не було нам мороки –
Всі готові до уроку?
Тож гаразд, часу не гаєм
І в дорогу вирушаєм.
ІІ Активізація опорних знань і практичного досвіду учнів
1. «Мозковий штурм»
- Як називаються числа при додаванні?
- Як знайти невідомий доданок?
- Скільки в 1 дм сантиметрів?