Розв’язування нестандартних
задач дають змогу навчити учнів розмірковувати, критично мислити, знаходити
правильне розв’язання проблеми, застосовувати знання на практиці
Дана презентація підготовлена вчителем математики Дубінчук Галиною Євгенівною під час проведення тиждня математики. Буде цікава батькам та учням, які впізнають себе.
Останнім часом в роботу школи увійшло поняття«дитина, яка опинилася в соціально складній
(небезпечній) ситуації»- поняття, яке
досить яскравовисвітлює долю дитини, її
неоднозначну ризикову соціальну перспективу. Такі діти, як правило, позбавлені
нормальних умов для розвитку, що призводить до негативних наслідків
психологічного і соціального характеру. Саме ці діти становлятьтак звану «групу ризику»і тому потребують допомоги, яка спрямована, з
однієї сторони, на зміну важкої життєвої або соціально – небезпечної ситуації,
в якій вони опинилися, а з іншої сторони – на мінімізацію її соціальних,
психологічних, педагогічних проблем і труднощів з метою їх поетапного
вирішення. І тому самекомплексний
підхід в роботі з цією категорією дітейповинен бутипокладений в основу
діяльності педагогічних колективів, створеннясоціально – педагогічних технологій роботиз даною категорією дітей повинно бути в
діяльностіпедагогічних колективів шкіл.
На сучасному етапі роботи навчального закладу
соціально – педагогічна реабілітація є провідним напрямком у діяльностіпедагогічних колективівз дітьми « групи ризику». Вона вимагає
індивідуальної роботи з кожним конкретним учнем і входить до обов’язків кожного
педагогічного працівника: класного керівника, практичного психолога,
вчителя-предметника тощо. Цей напрямок реалізується у різних видах діяльності.